zamówienie na:

Wykonanie 3 zabiegów pielęgnacyjnych w sezonie 2019 w parku sąsiadującym z siedzibą WFOŚiGW w Toruniu

zamawiający: WFOŚiGW w Toruniu
tryb zamówienia: ZAPYTANIE OFERTOWE
nr sprawy: DA.3601.71.19
szacunkowa wartość: 0
termin składania ofert: 15 kwietnia 2019
przyczyna unieważnienia: rezygnacja wykonwacy 




Na podstawie Zarządzenia Prezesa Zarządu nr 15/17 z 13.09.2017 roku w oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych(t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986)  w związku z art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r.o finansach publicznych (t.j. Dz.U. 2017 poz. 2077 ze zm.) zwracamy się z zapytaniem ofertowym na:
 
„Wykonanie 3 zabiegów pielęgnacyjnych w sezonie 2019 w parku sąsiadującym z siedzibą WFOŚiGW w Toruniu”



Zamawiający:

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej w Toruniu,
ul. Fredry 8, 87-100 Toruń
NIP: 956 12 23 682, REGON: 341191740
PKD 64.92.Z – pozostałe formy udzielania kredytów
Telefon: 56 62 12 300 lub 308
Fax: 56 62 12 302
 
I. Przedmiot zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 3 zabiegów pielęgnacyjnych w sezonie 2019 w parku sąsiadującym z siedzibą WFOŚiGW w Toruniu.
 

1.1.   Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 3 zabiegów pielęgnacyjnych w sezonie 2019 (kolejno w kwietniu, czerwcu/lipcu oraz w październiku) w parku sąsiadującym z siedzibą WFOŚiGW w Toruniu, zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 oraz wzorem Umowy stanowiącym załącznik nr 4.
1.2.   Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
1)      77300000-3 Usługi ogrodnicze;
2)      77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych;
3)      77313000-7 Usługi utrzymania parków.
1.3.   Zamawiający nie zapewnia sprzętu ogrodniczego oraz środków ochrony roślin
i nawozu.
1.4.   Warunkiem realizacji zamówienia jest podpisanie umowy.
1.5.   Umowa podpisana zostanie na czas określony do 31 października 2019 roku.
1.6.   Pierwsze zabiegi pielęgnacyjne odbędą się w kwietniu, drugie w czerwcu lub lipcu, trzecie w październiku. Dokładny harmonogram poszczególnych zabiegów pielęgnacyjnych na terenie parku zostanie uzgodniony po wyłonieniu Wykonawcy.
1.7.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
1.8.   Na czas realizacji zamówienia, Wykonawca wyznaczy koordynatora, który będzie odpowiedzialny za nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia.
1.9.   Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej terenu.
       
II. Kontakt w sprawie zamówienia:
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela: Maciej Drzewoszewski,
tel. 56 62 12 304, e-mail: maciej.drzewoszewski@wfosigw.torun.pl.  
 
III. Sposób wykonania oferty:
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta wraz załącznikami musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy umocowanie osoby upoważnionej do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z publicznie dostępnych rejestrów, wówczas do złożonej oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.
3. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5. Złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
6. Na ofertę składają się:
1) formularz oferty (wzór zał. nr 2);
2) jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy;
3) odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej;
4) wykaz wykonanej lub wykonywanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 usługi o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia o wartości przekraczającej 10 000,00 zł. (wzór załącznik nr 3). Wykonawca jest zobowiązany do załączenia dowodów określajacych, czy usługi zostały wykonane należycie;
5) dokumentacja potwierdzająca doświadczenie osoby pełniącej rolę koordynatora;
6) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
7. Ustala się, że składający ofertę pozostaje nią związany przez 10 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
 
IV. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
Cena podana w ofercie powinna być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego.
 

V. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy przesłać do godziny 10:00 dnia 15.04.2019 r. na kompletnym formularzu ofertowym e-mailem na adres zamowienia@wfosigw.torun.pl lub złożyć osobiście w sekretariacie WFOŚiGW w Toruniu, ul. Fredry 8, 87 – 100 Toruń lub przesłać pocztą na w/w. adres.  Pod uwagę brana będzie data wpływu do sekretariatu WFOŚiGW w Toruniu.
 
VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia:
1. Wykonawca wykaże, że wykonuje lub wykonywał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, co najmniej 1 usługę o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia
o wartości przekraczającej 10 000,00 zł. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dowodów określających, czy usługi zostały wykonane należycie;
2.  Wykonawca musi wykazać, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, z minimalną sumą ubezpieczenia co najmniej 50 000,00 zł., a ubezpieczenie to obejmuje swoim zakresem wszystkich pracowników Wykonawcy. Pracownikiem, zgodnie z definicją używaną w dokumentach ubezpieczeniowych, jest osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenia, z wyłączeniem umowy o dzieło;
3. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia koordynatora – osobę posiadającą co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy pielęgnacji terenów zielonych.
 
Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca winien przedstawić w celu potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu:
 
1. W celu wykazania spełnienia warunku nr 1 Wykonawca przedłoży wraz z ofertą wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 usługę o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia (pielęgnacja parków) o wartości przekraczającej 10 000,00 zł. Wykaz należy sporządzić z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3.
2. W celu wykazania spełnienia warunku nr 2 Wykonawca przedłoży wraz z ofertą kopię opłaconej polisy, a  w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał polisy bądź innego dokumentu potwierdzajacego ubezpieczenia. Nieprzedłożenie polisy najpóźniej w dniu wyznaczonym na zawarcie Umowy traktowane będzie jako uchylenie się przez wybranego Wykonawcę od zawarcia Umowy).
3. W celu wykazania spełnienia warunku nr 3 Wykonawca przedłoży wraz z ofertą dokumentację potwierdzająca doświadczenie osoby pełniacej rolę koordynatora, tj. zaświadczenie, kserokopie świadectw pracy, kserokopie umów cywilnoprawnych, kserokopie zaświadczeń z odbytego stażu, przygotowania zawodowego oraz innych form praktyki zawodowej.
 
VII. Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: cena 80%
i doświadczenie 20%. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z największą liczba punktów.
1.      Cena – 80%.
Zasady oceny ofert:
Za kryterium cena, maksymalną ilość 80 punktów otrzyma Wykonawca, który poda najniższą cenę. Pozostali Wykonawcy otrzymaja ilość punktów obliczoną według wzoru:
 
Zdjęcie
 
2.      Doświadczenie wykonawcy – 20%.
Ocena w tym kryterium dokonana będzie na podstawie przedłożonych informacji o wykonanych lub wykonywanych prac w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie usług o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia o wartości przekraczającej 10 000,00 zł., przyjmując 1 punkt za każdą taką usługę powyżej minimalnych wymagań, a następnie wykonanie poniższego wyliczenia:
 
Zdjęcie
 
 
Ocenę ostateczną dla poszczególnych ofert stanowić będzie suma punktów przyznanych w ocenianych kryteriach.
 
VIII. Inne informacje:
Każdorazowo po zakończeniu prac Wykonawca zapozna Kierownika Działu Administracyjnego bądź wyznaczonego przez niego pracownika z wykonanymi pracami. Na tej podstawie sporządzany będzie protokół odbioru prac. Wszelkie uwagi co do nienależytego wykonania prac ujęte w protokole są równoznaczne z wezwaniem do usunięcia wad. Niewywiązanie się Wykonawcy z obowiązku usunięcia wad w terminie określonym w umowie będą podstawą do naliczania kar umownych.
 

Załączniki:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, (14kB) word
2.  Formularz ofertowy, (26kB) word
3.  Wykaz wykonanych lub wykonywanych prac, (12kB) word
4.  Wzór umowy. (30kB) word
5. Mapa (579kB) pdf


Informacja o wyborze oferty (21kB) pdf

metryczka


Odpowiada za treść: MD
Opublikował: Tomasz Jarosz (8 kwietnia 2019, 16:52:15)

Ostatnia zmiana: Tomasz Jarosz (24 kwietnia 2019, 15:27:39)
Zmieniono: Informacja

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1576