Strona główna > Zamówienia publiczne > Zamknięte > 2020 |
|
|
zamówienie na: |
ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu na okres od 01.05.2020 r. do 30.04.2021 r. |
zamawiający: | WFOŚiGW w Toruniu |
tryb zamówienia: | ZAPYTANIE OFERTOWE |
nr sprawy: | DA.3601.79.20 |
szacunkowa wartość: | 5742 |
termin składania ofert: | 21 kwietnia 2020 |
wynik postępowania: | rozstrzygnięcie |
Na podstawie Uchwały
Zarządu nr 103/20 z dnia 30.01.2020 roku
w oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz.
1843) w związku z art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j.
Dz.U. 2019 poz. 869) zwracamy się z zapytaniem ofertowym na: ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności
cywilnej Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w
Toruniu na okres od 01.05.2020 r. do 30.04.2021 r.
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej w Toruniu,
ul. Fredry 8, 87-100 Toruń
NIP: 956 12 23 682, REGON: 341191740
PKD 64.92.Z – pozostałe formy udzielania kredytów
Telefon: 56 62 12 300 lub 308
Fax: 56 62 12 302
I. Przedmiot zamówienia:
Przedmiot
zamówienia obejmuje kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności
cywilnej Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w
Toruniu w zakresie: ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych z rozszerzeniem
o ryzyko dewastacji; ubezpieczenia mienia od skutków żywiołów; ubezpieczenia
mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku z rozszerzeniem o ryzyko dewastacji
(wandalizmu); ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; ubezpieczenia
odpowiedzialności cywilnej.
1. Dane
nieruchomości: Budynek biurowy o powierzchni 1533,71 m², rok budowy 1913,
remont generalny w 2014 r. (wymieniono wszystkie instalacje, okna, podłogi).
Budynek spełnia normy ppoż. jak dla nowo wybudowanego obiektu.
Budynek murowany z cegły pełnej, stropy na
parterze betonowe, pozostałe dwa stropy: płyta betonowa na belkach drewnianych,
dach drewniany kryty dachówką.
Powierzchnia zabudowy: 604,80 m².
Wysokość do kalenicy: 16,83 m.
Ilość
kondygnacji nadziemnych – 4.
W
budynku są 3 okna z małymi witrażami. Dwa witraże o wysokości 34 cm umieszczone
są w dużym oknie na korytarzu na parterze. Sześć małych o wysokości 18 cm znajduje
się w wewnętrznym oknie w gabinecie Prezesa Zarządu.
Garaż został wybudowany w 2014 r.
Garaż został wybudowany w 2014 r.
Zabezpieczenia i ochrona nieruchomości:
budynek wyposażony jest w instalację sygnalizacji pożarowej z bezpośrednim łączem
z Państwową Strażą Pożarną i Firmą Ochrony Mienia. Budynek posiada zewnętrzne
kamery monitorujące obiekt i teren przyległy. Okna na najniższej kondygnacji
zabezpieczone są kratami stalowymi, całość posesji jest ogrodzona. Czas
interwencji biura ochrony w godzinach: 7.00-20.00 do 10 minut, w godzinach: 20.00-7.00
do 5 minut.
Od czasu zakupu w 2011 r. na terenie, na
którym zlokalizowana jest nieruchomość, nie dochodziło do powodzi ani
podtopień.
W skład elementów działki wchodzą:
ogrodzenie, ścieżki, drogi, chodniki, latarnie, ławki, elementy klimatyzacji.
Ogrodzenie zostało odnowione, pozostałe elementy działki są nowe lub nowo
wybudowane.
Budynek biurowy - 8 038 146,14 PLN
Budynek garażowy - 210 990,99 PLN
Elementy działki - 454 529,71 PLN
Suma Nieruchomość - 8 703 666,84 PLN
2. Nakłady inwestycyjne: 213 978,75 PLN
Przez nakłady inwestycyjne należy
rozumieć koszt remontu ogrodzenia na działce, która została użyczona Zamawiającemu.
Ochrona ma objąć zniszczenie, dewastacje i graffiti, jak również elementy małej
architektury, w skład której wchodzą: lampy oświetleniowe – 5 sztuk, ławki
parkowe z oparciem - 9 sztuk, ławki parkowe bez oparcia – 3 sztuki, kosze
parkowe – 6 sztuk. Ochrona ma objąć zniszczenie, dewastację i kradzież. Teren
ten jest własnością Gminy Miasto Toruń, Zamawiający dysponuje nim na podstawie
umowy użyczenia nieruchomości stanowiącej teren parku. Park ten będzie otwarty
dla mieszkańców Torunia w ciągu dnia, na noc będzie zamykany. Ogrodzenie
wyremontowano w 2015 roku, a elementy małej architektury zamontowano w roku
2017.
3. Wartości sprzętów w cenie zakupu:
Elektroniczny sprzęt biurowy zakupiony do 31.12.2014 r. - 376 967,98 PLN
Elektroniczny sprzęt biurowy zakupiony od 01.01.2015 r. - 388 204,79 PLN
Meble i wyposażenie biur zakupione do 31.12.2014 r. - 936 392,75 PLN
Meble i wyposażenie biur zakupione od 01.01.2015 r. - 103 927,93 PLN
Składkę ubezpieczenia majątku należy wycenić w
wartości odtworzeniowej.
Elektroniczny sprzęt biurowy zakupiony do 31.12.2014 r. należy ubezpieczyć co najmniej
w wartości rzeczywistej.
Elektroniczny sprzęt biurowy zakupiony od 01.01.2015 r. należy ubezpieczyć w wartości odtworzeniowej.
Szczegółowy wykaz z datą i ceną zakupu znajduje się w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego.
Meble i wyposażenie biur zakupione do 31.12.2014 r. należy ubezpieczyć co najmniej
w wartości rzeczywistej.
Meble i wyposażenie biur zakupione od 01.01.2015 r. należy ubezpieczyć w wartości odtworzeniowej.
Szczegółowy wykaz z datą i ceną zakupu znajduje się w załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego.
Elektroniczny sprzęt biurowy zakupiony do 31.12.2014 r. należy ubezpieczyć co najmniej
w wartości rzeczywistej.
Elektroniczny sprzęt biurowy zakupiony od 01.01.2015 r. należy ubezpieczyć w wartości odtworzeniowej.
Szczegółowy wykaz z datą i ceną zakupu znajduje się w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego.
Meble i wyposażenie biur zakupione do 31.12.2014 r. należy ubezpieczyć co najmniej
w wartości rzeczywistej.
Meble i wyposażenie biur zakupione od 01.01.2015 r. należy ubezpieczyć w wartości odtworzeniowej.
Szczegółowy wykaz z datą i ceną zakupu znajduje się w załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego.
4. Podlimit w kradzieży z wandalizmem na pierwsze
ryzyko w kwocie 100 000,00 PLN. Stałe elementy 10 000,00 PLN, nakłady
inwestycyjne 20 000,00 PLN, maszyny i wyposażenie 70 000,00 PLN.
5. Ryzyko dewastacji /wandalizmu należy przyjąć na sumę ubezpieczeniową 10 000,00 PLN, graffiti 5 000,00 PLN.
6. W cenie składki należy uwzględnić ubezpieczenie szyb na sumę ubezpieczenia 50 000,00 PLN w wartości odtworzeniowej. Szyby należy ubezpieczyć na kwotę 50 000,00 PLN na pierwsze ryzyko.
7. Ubezpieczenie powinno uwzględnić ubezpieczenie kasy (pogotowie kasowe) w wysokości 7 000,00 PLN od kradzieży lub rabunku. Gotówka przechowywana jest w sejfie. Pomieszczenie, w którym jest sejf jest zabezpieczone zamkiem elektromagnetycznym. Jest to pomieszczenie ograniczonego dostępu z rejestracją wejść i wyjść.
8. Ubezpieczenie deliktowe i OC pracodawcy o wysokości 500 000,00 PLN.
Liczba zatrudnionych: 76 osób w trybie jednozmianowym.
9. Ubezpieczenie powinno uwzględniać informacje zawarte w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego oraz w załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego, które wskazują na usytuowanie części mienia w biurze przy ul. Matejki 42/3 w Toruniu oraz w biurach terenowych znajdujących się w Inowrocławiu, Świeciu i Włocławku.
5. Ryzyko dewastacji /wandalizmu należy przyjąć na sumę ubezpieczeniową 10 000,00 PLN, graffiti 5 000,00 PLN.
6. W cenie składki należy uwzględnić ubezpieczenie szyb na sumę ubezpieczenia 50 000,00 PLN w wartości odtworzeniowej. Szyby należy ubezpieczyć na kwotę 50 000,00 PLN na pierwsze ryzyko.
7. Ubezpieczenie powinno uwzględnić ubezpieczenie kasy (pogotowie kasowe) w wysokości 7 000,00 PLN od kradzieży lub rabunku. Gotówka przechowywana jest w sejfie. Pomieszczenie, w którym jest sejf jest zabezpieczone zamkiem elektromagnetycznym. Jest to pomieszczenie ograniczonego dostępu z rejestracją wejść i wyjść.
8. Ubezpieczenie deliktowe i OC pracodawcy o wysokości 500 000,00 PLN.
Liczba zatrudnionych: 76 osób w trybie jednozmianowym.
9. Ubezpieczenie powinno uwzględniać informacje zawarte w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego oraz w załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego, które wskazują na usytuowanie części mienia w biurze przy ul. Matejki 42/3 w Toruniu oraz w biurach terenowych znajdujących się w Inowrocławiu, Świeciu i Włocławku.
Szkody:
1) Sierpień
2018 roku. Na skutek wyładowania atmosferycznego uszkodzeniu uległy urządzenia
elektroniczne. Wypłacono 25 112,81 PLN odszkodowania.
2) 5 stycznia 2017 roku. Gałąź spadająca z drzewa uszkodziła dach garażu. Wypłacono 334,49 PLN odszkodowania.
3) Listopad 2013 roku. Spaleniu po burzy uległy UPS-y. Wypłacono 1 030,20 PLN odszkodowania. Aktualnie w budynku znajduje się jeden centralny UPS.
2) 5 stycznia 2017 roku. Gałąź spadająca z drzewa uszkodziła dach garażu. Wypłacono 334,49 PLN odszkodowania.
3) Listopad 2013 roku. Spaleniu po burzy uległy UPS-y. Wypłacono 1 030,20 PLN odszkodowania. Aktualnie w budynku znajduje się jeden centralny UPS.
WFOŚiGW
w Toruniu jest instytucją publiczną i nie ma obrotu. Dysponuje środkami
publicznymi i nie prowadzi działalności gospodarczej.
Polisa musi zostać podpisana najpóźniej do dnia 30 kwietnia 2020 roku.
Cena podana w ofercie
powinna być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem
przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego.
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela: Damian Kurlenda, tel.: 56 62 12 313, e-mail: damian.kurlenda@wfosigw.torun.pl.
IV. Sposób wykonania oferty:
Wykonawca
powinien sporządzić ofertę na formularzu ofertowym podając cenę netto oraz cenę
brutto. Wykonawca ma obowiązek zaproponować ceny, które nie mogą ulec zmianie
przez cały okres trwania umowy. Oferta powinna zawierać nazwę i adres wykonawcy
oraz podpis osoby uprawnionej lub upoważnionej do występowania w imieniu
wykonawcy, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany pieczątką imienną. W
przypadku gdy umocowanie osoby upoważnionej do reprezentacji Wykonawcy nie
wynika z publicznie dostępnych rejestrów, wówczas do złożonej oferty należy
dołączyć pełnomocnictwo.
V. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy przesłać
do dnia 21 kwietnia 2020 r. do godziny 12.00
e-mailem na adres zamowienia@wfosigw.torun.pl
lub złożyć do skrzynki podawczej znajdującej
się w przedsionku głównego wejścia do siedziby Funduszu ul. Fredry 8, 87-100
Toruń od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00 lub przesłać za
pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. albo innego operatora pocztowego na adres: Wojewódzki
Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki
Wodnej w Toruniu, ul. Fredry 8, 87-100 Toruń (decyduje data wpływu do siedziby Wojewódzkiego Funduszu).
VI. Kryteria wyboru oferty:
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryterium 100% ceny.
Załączniki:
1. Wykaz majątku ruchomego – Elektroniczny sprzęt biurowy. (52kB)
2. Wykaz majątku ruchomego – Meble biurowe i wyposażenie biur. (98kB)
3. Formularz ofertowy. (26kB)
4. Klauzula informacyjna RODO. (14kB)
Informacja o wyniku postępowania (247kB)
metryczka
Odpowiada za treść: DG
Opublikował: Tomasz Jarosz (15 kwietnia 2020, 12:11:58)
Ostatnia zmiana: Tomasz Jarosz (24 kwietnia 2020, 13:45:16)
Zmieniono: Informacja o wuniku
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1632